tirsdag 30. juni 2009

En award fra millamy:)

Jeg har vært så heldig å fått en award fra Millamy. Sjekk ut boggen hennes for hun lager utrolig mye lekkert!!! Synes det var en stooooor ære at hun ville dele denne med meg.:)

10 ting om meg:
1. Jeg blir 25 år på torsdag :)
2. Jeg har blitt hekta på scrapping
3. Jeg er mamma til en herlig liten jente
4. Jeg er forlovet med verdens snilleste mann
5. Jeg er vernepleier av yrke
6. Jeg elsker å sove
7. Jeg er avhengig av pepsi max :P
8. Jeg synes det er litt for varmt om dagen , men biter det i meg for å ikke klage:P
9. Jeg elsker shopping
10. jeg er veldig gla i mammaen min og evig takknemmelig for at hun alltid stiller opp for oss

Jeg vil gi denne videre til:

MeMyself
Diddij
Anine76

1 kommentar:

  1. Oi, så moro da!!! Så det først nå!!!
    Tusen takk!!!!

    SvarSlett

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)