lørdag 25. juli 2009

Scrappetørke, skissedilla og vin:)

Nå om dagen er det fullstendig scrappestopp her i huset. Kjedelig i grunnen altså og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme igang igjen... Jeg som hadde gledet meg så til ferie for å få mye tid til scrapping, men dengang ei.. Har blitt så ute av det at jeg har glemt å levere inn det jeg har scrappet og. Bloggtørke og har det blitt ser det ut til:P

Her er et bidrag til skissedilla som jeg aldri fikk levert: Fargene ble ikke helt optimale på bildet men:)






Og så en vinflakse jeg har laget til svigerfar ( regner ikke med at han leser bloggen min så tar sjangsen på å legge de ut her) Droppa blomster og dilldall da jeg følte den ble for søt med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)