søndag 30. august 2009

Jeg har fått award og utfordring x3:)



Var så hyggelig å komme inn på bloggen i dag for hadde fått tre awarder:) De tre nydelige jentene som ga meg denne var Laila Johanne med bloggen Min vinterverden, Mona med bloggen I Nr 56 og Therese Dorthea. Anbefaler alle å ta en kikk i bloggene deres for masse inspirasjon!!!

Med awarden følger det en utfordring om å skrive ned 10 ting om deg selv. Mens jeg grublet på dette fant jeg ut at jeg egentlig er en utrolig kjedelig person:P Skulle vel egentlig skrevet ned 30 ting jeg da- siden jeg fikk 3, men tror det får klare seg med 10:P

  • Jeg er av yrke utdannet vernepleier ( begynte rett etter vgs) og har jobbet som det i 3 år- og stortrives

  • Jeg er allergisk mot jordbær og appelsiner, men spiser det for det ( og angrer like mye etterpå:P)

  • Jeg klarer desverre ikke holde på med samme hobby så lenge av gangen og blir fort lei- noe som betyr hauger av innkjøp og uferdige prosjekter:P

  • Når jeg har fått en ide om noe bare må jeg ha det slik jeg tenker meg det og helst med en gang- altså ekstremt liten tålmodighet:P

  • Jeg er bosatt i Fredrikstad og har bodd her hele livet ( litt hjemmekjær kanskje??)

  • Har alltid hatt en drøm om et lite småbruk eller et landlig hus. Dette har jeg drømt om helt siden jeg var helt liten:)

  • Jeg har ikke lappen og er faktisk litt redd for trafikken, men er egentlig kjempeavhengg av å ha bil... Litt problematisk kan man trygt si:P

  • Jeg må lese på senga for å få sove- hvis ikke ligger jeg som et lys (selv om jeg som regel slokner etter en side lest:P)

  • Jeg klarer virkelig ikke lage mat, og det skjærer seg hver gang jeg prøver lage noe- derfor er det mannen i huset som lager middagen ( og jeg er i grunnen godt fornøyd med det:P)

Utfordingen sender jeg videre til:

Guttemammas

roser og sjarm

Beautiful moments

Rob i hob

Mine puslerier

Camillas romantiske hjem

7 kommentarer:

  1. Hei. Takk for kommentaren. Har du en stor hund er nok denne for liten, jeg har jo som du ser bare en liten kvalp, så bøtta holder for meg. Den er ca 30cm høy antar jeg. Har storposen med hundefor inni skapet og finbøtta fremme:-)
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Grattis med award! Og koselig å få vite litt mer om deg:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for award og utfordring....!

    Ha en nydelig kveld!

    SvarSlett
  4. p0mjmTusen takk for hilsen på sweet&shabby. Kjempe koselig at du har lagt oss til! Og for en koselig blogg du har. Ser ut som om du har et veldig koselig hjem! Ønsker deg en god uke! hilsen Polly

    SvarSlett
  5. Vet ikke hvorfor de første bokstavene kom der men.. Hehe. Det gikk litt fort i svingene.. ;O)

    SvarSlett
  6. Takk for award og utfordring, skal prøve å hive meg over den i morgen.

    Ingunn

    SvarSlett
  7. takker for award og utfordring,men jeg må ærlig innrømme at det var nytt for meg;) hvordan funker det da?? er det noe jeg laster ned eller ?!? hmm,litt "grønn" her skjønner du;) men artig utfordring da;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)