onsdag 9. september 2009

Pakke i posten og vunnet ny give away!!!

I dag må det være lykke dagen min:) Først fikk jeg pakke i posten og der nydelig innpakket lå trøstrepremien på giveawayen til Armkroken. Sjekk ut den lekre bloggen hennes her



Selvfølgelig i all min iver etter å ha fått pakke rev jeg den omtrent opp så fort det lot seg gjøre. Angret sååå etterpå da for den var så flott pakket inn. Hun hadde til og med pakket inn gaven med fløyelsbånd og nydelige perler innenfor innpakningen!!! Prøvde å pakke alt pent inn igjen for å ta bilde da, men det ga liksom ingen rettferdighet i forhold til hvordan det egentlig så ut!!



Og så til den flotte gaven jeg fikk:

Ble helt målløs jeg!!! Den flotte gaven og det var en trøstepremie!!!!! Jeg hadde blitt gla for en gummistrikk liksom- så får jeg dette!!! Tuuuuuusen takk Armkroken!! Vet ikke hva jeg skal si engang jeg!! Du er så ufattelig snill og har alltid så koselige kommentarer! Jeg vet virklig ikke hvordan jeg skal få takket deg nok!!!



Og nå da jeg skulle inn og skrive innlegget, sjekker jeg alltid bloggrollen. Og hva ser jeg der: jeg har vunnet et nydelig velkommen skilt i en give away hos Stine i Visnes Eriksen!!! Trykk på navnet for å sjekke ut bloggen hennes og den nye blogshopen hennes!!! De skilta er bare så lekre og jeg har lenge ønsket meg ett!!! Tusen hjertlig takk!!!! Hva skjer med meg for tiden liksom?? jeg har aldri vunnet noe i hele mitt liv og nå får jeg to ting på kort tid!!! Hurra hurra hurra!!! Ante ikke hvor utrolig morsomt det er å vinne noe altså!!! Dette kan jeg virkelig gjenta:P

Vil samtidig benytte anledningen til å takke alle dere som leser bloggen min og spesielt dere som legger igjen så mange hyggelige kommentarer og hjelpsomme råd!! Det setter jeg så utrolig pris på og skulle gjerne sendt dere en gave alle sammen- slik at alle kan se hvor gøy det er å få pakke i posten;)

Ha en strålende dag!!!

5 kommentarer:

  1. ååå, så heldig du er!!
    Gratulerer med 2 (!) premier på en dag!
    Syns du fortjener å få litt premier jeg :)

    God natt fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så søt du er, denne hederlige omtalen holder for meg ;) du fortjener absolutt premier!! Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med de fine premiene!! Så gøy da..
    Jeg anbefaler virkelig å ta en titt i LevLandlig! Det er et av de bladene jeg bare MÅ få i postkassa ;)
    Hverdagslykke for meg er å kunne sette meg ned for meg selv med en god kopp te og et pledd, og NYTE et sånt blad <3

    Ha en fin fredag, Therese!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så heldig! Verkeleg fortjent då;)
    Ha ei herleg helg!
    God klem:)

    SvarSlett
  5. Ja, må si jeg er fornøyd med dagens fangst ;)
    Litt mer enn jeg hadde tenkt, men noen ting kan man bare ikke la gå fra seg...bedre å handle nå enn da det var til fullpris hvertfall ;)

    Syrinhortensiaen kom på 174,30kr. Den var ganske stor og hadde kostet 249kr.

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)