onsdag 21. oktober 2009

Ser dere hva dette er? :P



Mitt etterlengtede lappeteppe som har krevd blod, svette, tårer og en haug av sytråd ( med en dråpe frustrasjon:P)

Den siste tiden har mange etterlyst lappeteppet mitt. Jeg hadde jo ikke trodd det skulle bli feridg før til påske, men etter en intensiv syhelg og et par sting i fingeren ble jeg endelig ferdig med "prosjekt umulig".

Og det ble ikke noe spesielt godt produkt det skal sies.. Jeg beviste vel egentlig at jeg ikke var den skarpeste kniven i skuffen da mitt første syprosjekt var et lappeteppe. Kunne sikkert vært greit å ha sydd en rett søm før hvertfall:P Men kan jo late som om det er Thea på halvannet år som har sydd det:P


Så hva skal jeg bruke det til? Målet med teppet var egentlig å bruke det til å dekke det store sorte beistet som står i stua.. Har slengt det over som dere ser, men må si jeg er ytterst usikker på om jeg synes det er noe fint..



Men dersom jeg ikke skal bruke det der, aner jeg faktisk ikke hva jeg skal med teppet:P Jaja. Nå er det hvertfall ferdig til stor glede for min egendel hvertfall:P Og nå sitter jeg å prøver å tenke ut hva mitt andre syprosjekt skal bli:P

Ha en strålende onsdag:D

Må legge til: Ser det er noen som tror jeg er misfornøyd og er ikke det altså:) men et lappeteppe er kanskje ikke det beste å starte med når man ikke har sydd noe annet enn et forkle på barneskolen:D Hr tidligere hatt noen innlegg om min store frustasjon om teppet - er derfor jeg skriver som jeg gjør:)

20 kommentarer:

  1. Du og du, såå flott det ble :) Jammen er du flink. Ble jo fint over den stolen da :)

    Tusen takk for koselig melding inne hos meg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. synes det er kjempefint jeg! og så gøy med noe du har sydd selv!

    synes det gjorde seg fint i god-stolen!

    Bra jobba

    klem Beate

    SvarSlett
  3. Syns det ble råfint jeg, skjønner ikke hva du er misfornøyd med???? Ha det der du og kos deg med det, er tross alt hjemmesydd da, og da er det ikke nødvendigvis perfekt!!! Ha en flott uke fortsatt!

    SvarSlett
  4. Syns teppe ditt ble kjempe bra jeg :)
    Skjønner ikke hvorfor du ble missfornøyd. Man skal se at det er laget hjemme :D

    SvarSlett
  5. Godt jobba Therese!! Tror aldri i livet jeg hadde hatt tålmodighet til det prosjektet der ;-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Kjempefint teppe:) Lappetepper er så koselige,synes jeg. Og dette var så duust og fint i fargene:) Og i dag så jeg at bloggen din heter Huset med DE rare i,ikke huset med det rare i...så morsomt :D

    SvarSlett
  7. Det er bra du ikke er misfornøyd, for det har du ingen grunn til! Teppet ble jo kjempekoselig :) Liker fargene veldig godt. Og passer jo perfekt til å dekke over stolen ;) Ser veldig godt ut å krype oppi der nå.

    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  8. FANTASTISK!! Nå satte du meg på en idé... igjen! hihi! Så utrolig fint altså!! Bøyer meg i støvet med tanke på at du brukte en time på å få tredd i symaskinen da du skulle begynne med dette prosjektet! Imponert rett og slett :)

    Syns det passa fint over stolen jeg! Hva syns eieren av stolen? Hihi!

    SvarSlett
  9. Synest teppet ditt vart kjempefint eg :-) Eg har ein haug med tekstiler som venter på å bli eit sånt teppe.. Men ikkje komt så langt endå. :) Ha ein fin kveld! Godklem

    SvarSlett
  10. jeg er hvertfall imponert- jeg har ikke sydd mye mer enn et forkle jeg heller- men drømmer om å sy et sånt teppe... kanskje jeg skal trosse all fornuft og kaste meg uti det jeg også :-)

    Bra jobba:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  11. å,herreli så flott det var!! gørr koselig! :) jeg elsker sånne duse, fine lappetepper,de er så lune og hjemme koselig,nei klapp deg sjøl på skuldra du og vær SUPER stolt av deg selv!! :)
    klem fra Camilla

    SvarSlett
  12. Teppet ditt ble kjempefint!:)Ingen grunn til å ikke være fornøyd! Nå er det bare å sette i gang med neste prosjekt, så blir du nok bitt av basillen!Jeg snakker av erfaring :) Om noen hadde sagt til meg for et år siden at sying skulle være min store hobby i dag, hadde jeg bare ledd av dem og referert til tingene jeg laget i håndarbeidtimen, som ikke ga toppkarakter akkurat! Men se nå; nå syr jeg som bare det og stooorkoser meg! :) Så bare fortsett nå som du er igang!
    Klem

    SvarSlett
  13. Åhh så flott teppe :))
    Litt av en jobb du har gjort..Kjempeflink er du.

    Klem,Kari

    SvarSlett
  14. Synes teppet ble kjempefint jeg, Therese! jeg hadde ikke hatt mot til å starte på noe sånt... ;)
    Skulle vel latt være å dra i butikken jeg også...sånn er det å være dels hjemmeværende å ha like slank konto bestandig :( Maaange fristelser der ute... Flink du!

    Ha en fin dag da! klem

    SvarSlett
  15. Gud så flink du er! Du er jo verkeleg dyktig, skjønne:D
    Ha ein herleg dag!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  16. Nydelig ble det, flink du er...Og veldig fin bilderedigering:-)klem Stine...

    SvarSlett
  17. så flink du har vært, så nydelig!!

    God jul bokstavene er kjøpt på jotex.no!!

    Klem

    SvarSlett
  18. Lappeteppet ditt ble kjempefint!! :) Kunne tenkt meg et sånt teppe på sengen til Emma når ho skal ha seg vanlig seng, dvs. om noen år ;)...må kanskje begynne nå jeg da...hehe ;) Jeg er heller ikke flink til å sy, men jeg syr likevel....folk trenger jo ikke se på detaljene ;) Godt jobbet vertfall :) Klem

    SvarSlett
  19. Hei!
    Sniker innom å legger igjen en liten kommentar her, for det syne sjeg jammen med dette lappeteppet fortjener - du har jo vært kjempeflink! Synes det ble kjempe koselig med det i stolen! Lekekrt teppe med flotte farger :D

    SvarSlett

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)