onsdag 12. august 2009

Har fikset litt her hjemme:)

Endelig har jeg hatt mulighet til å male og ordne litt her hjemme. Er myyyyye som gjenstår, men det får jeg ta etterhvert:P
Den fæle kommoden i gangen har fått nye knotter og ny farge. Ga også potta et strøk med lysgrå maling. Lysestakene ble hvite og det samme gjorde ramma:) Litt malingsdilla om dagen kan man si.. Men kjekt å få brukt de tingene man har stuet bort da
Fant meg også et fulgebur til 100 kr som har blitt sprayet og pyntet med litt dilldall. 3 fugler har også fått ett nytt hjem. Mye bedre her enn i en ekse på panduro:P
Kurven til Mira måtte også freshes opp litt. Var så lei den sorte plastbalja som bare stod der, men nå har hun jo fått den konge plassen med puter og trekk på kurven. Thea er vel den som synes kurven er mest fin for hun kryper oppi der og slenger seg ned på putene som om det var en sofa:) Men det ser ikke ut til at Mira synes det er noe i veien med litt selskap.
Tilslutt slenger jeg med et bilde av skohylla mi som jeg har bygget helt selv med bare noen hobbyplater. Veldig stolt av den kan man si. Kanskje ikke det retteste/mest solide/ peneste/ og beste håndverket, men er nå utrolig praktisk hvertfall:P

4 kommentarer:

  1. Hei Therese!
    Så utrolig flittig du har vært denne uka da!
    Skohylla var skikkelig flott! Den kan du være stolt av vettu ;)

    Porten ble kjempe fin den og!
    Hvor fikk du tak i fuglebur til 100 kr?! :-p

    SvarSlett
  2. hihi Litt skal man jo gjøre:P Det kjøpte jeg på kremmerhuset faktisk. Var satt noe alvorlig ned og var mørkebrunt, men med litt spray så ble det riktig så fint synes jeg. Har sprayet ett strøk til i dag da for så på bildet at det så så skoldete ut:P

    SvarSlett
  3. jeg er MISUNNELIG!! :) Kjempefint med blomster og nyinnflytta fugler :)

    SvarSlett
  4. Så kreativ du er! Skohylla ble kjempeflott! Flinke deg. Det er spesielt kjekt når en har laget møbelet selv og at det attpåtil fungerer:-)

    Ha en flott helg!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)