onsdag 12. august 2009

Vi har fått port:)

Dette har vært den store uken for fiksing av saker. Etter å ha sett meg grundig lei på å løpe etter Thea fordi hun bare skal ut i veien å gå fant jeg frem en gammel port som har stått gjemt bak garagsjen. Den har sikkert ikke vært i bruk på 20 år sså var rimelig fæl og rusten kan du si. Var i det hele tatt spent på om vi kom til å få den på hengslene:P Men joda det gikk som en drøm. og etter grundig børsting og skraping og pussing fikk den litt hvitfarge på seg. Synes nesten det ble litt hyggelig jeg:P



Måtte også ta ett bilde av den ene lilja som har kommet opp av de 100 løkene jeg plantet i vår. Litt ødelagt av regnet er den, ( og ser i grunn ut som det har vært noe å spist av den og) men gud så stot jeg er av den ene som kom:) Har ikke direkte grønner fingre nei:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)