mandag 21. september 2009

Husker dere denne??





Min super praktiske og totalt luktfrie hundefor oppbevarer som desverre ser helt grusom ut:)
Etter mange tips fra dere bestemte jeg meg for å forsøke å gjøre noe med den. Kom nemlig på at jeg hadde litt tapet liggende så valget falt på å tapetsere den... Resultatet ble ikke direkte fantastisk for å se det sånn:P



Bøtta i seg selv ble ikke så allerværst, men lokket- det gikk det jo ikke å tapetsere!! Så da gjorde jeg et tappert forsøkt på å male den. Jeg pusset , heftegrunnet og malte, men malingen ville bare ikke sitte. Her er den etter en ukes bruk

Som dere ser så flasser allerede malingen av lokket så det var et rimelig mislykket prosjekt:P

Bestemte meg derfor for å hive ut hele bøtta og bruke en slik bøtte fra Ikea i stedet.. Langt i fra luktfri , men myyyye penere!! Og det er det som teller er det ikke??

Den stinkende hundematen får jeg heller leve med :P ( vi får nå se hvor lenge jeg er enig med meg selv der da men:P)

Lurer forresten på hva som har skjedd med bildene i overføringen.. de har jo blitt så kornete.. Jaja dere ser vel hva det er bilde av:P



Og som en siste ting har jeg blitt medlem av NIB i dag!! Var veldig spent på om de synes bloggen min var bra nok til å få bli med , og det var den altså:)



Må si jeg er litt lettet for hadde vært innmari kjipt om den ikke var det:P

12 kommentarer:

  1. den bøtta har vi også! genialt å slippe å tømme så ofte, for den rommer en del;) MEN HVORDAN FÅR DU DEN SØTE KANTEN RUNDT BILDENE DINE??

    SvarSlett
  2. men den gamle bøtta ble jo utrolig søt hadde det bare ikke flasset!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye som NIB-medlem!!!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Klart du måtte bli medlem av NIB! Du har en herlig interiørblogg :) Haha, skjønner godt at det ikke var så lett å få resultatet til å holde på den bøtta... Men bra forsøk! Så jo bra ut med den tapeten. Vi har foreløpig en stygg plastboks til hundematen, men frister med noe penere. Som den du nå har fått. Den er i alle fall fin :)

    Ha en super kveld! Klem

    SvarSlett
  5. Jeg klarer forresten ikke å følge med på deg- du har noe nytt hele tiden:) veldig kjekt! så den nye ektorpen- den stua kunne vert klippet ut fra et blad! UTROLIG LEKKERT!!

    SvarSlett
  6. Gratulera som NIB medlem!! :) Var sikekr på du var det allerede eg!! :)

    SvarSlett
  7. Hei og takk for koselig hilsen på bloggen min.
    Velkommen som følger og ikke minst velkommen som NIB medlem.

    God uke

    SvarSlett
  8. Gratulerer som NIB'er! :D
    dumt det ikke funka å male bøtta, men den du har nå er jo knallfin!

    Kom du deg til Sarp i dag? :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Veldig bra forsøk hvertfall, men vi har også en slik maken søppelbøtte, veldig søte de da:)
    Ønsker deg en trivelig uke!
    Klem!

    SvarSlett
  10. Hei! Tusen takk for klemmen & varme goe ord! :)
    Ønske dæ en superfin tirsdag vidre!
    Klem :)

    SvarSlett
  11. Så smart med maling! Det blei superfint:)
    Trudde du var i NiB, eg! Gratulerar som medlem:) Sjølvsagt skal du vere med der!
    Ha ein flott dag:)

    SvarSlett
  12. Tusen tusen takk for så koselig hilsen på bursdagen min :) Jeg gleder meg til å komme igang med syingen jeg og!

    Må si at det var dumt det ikke fungerte med den gamle bøtta, for den ble jo veldig fin sånn som du hadde ordnet den. Men den bøtta fra Ikea ble også bra da. Vi har sånne til å ha skittentøy i, veldig kjekke :)

    SvarSlett

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)