lørdag 30. januar 2010

Med et ønske om en riktig god helg ( i siste liten) .....

..... vil jeg takke for alle gratulasjonene i forrige innlegg :) Her nytes lørdagskvelden med snop på bordet og tente lys i stua:) Det er jo så koselig!!

Legg merke til de nydelige lyshjertene i vinduet mitt. De fikk jeg til jul av min kjære søster- og de pynter så fint opp der de henger og gir en utrolig stemning når de tennes til kvelden:)


Et bilde av de i dagslys ( siden kveldsbildene mine blir så dårlige)


I vinduet mitt har jeg også gått til innkjøp av noen nye blomster...


Utrolig skjønne synes jeg, med en nydelig rosa farge. Så får vi se hvor lang tid det tar før de er brune og fæle :p Akkurat nå har jeg jo fokus på å holde hjerteranken min i live så det spørs vel om jeg greier flee planter samtidig:p

Ny siste rest av helgen alle sammen!! Det skal i hvertfall jeg:)

4 kommentarer:

  1. Kosleig kveldstemning i stua de,Therese!! Hjerteranke trenger ikke så mye vann,vanner mine ca hver 1,2 uke tenker jeg.. jeg har bare klippet av en bit og satt den rett i jord jeg..tar litt tid,men de kommer som regel..
    lykke til og gratulerer som tante!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Sååå kjempe fine hjerta var:)Nydelig stemning i stua!
    Desse ildtoppane greier seg meget godt og treng ikkje så mykje vatn og stell;)
    Ønsker deg og ein super god rest av helga<3
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  3. Hei. Ville bare si at hjerteranken er utrolig enkle- de trivest bedre etter mindre stell de får.. trenger lite vann, og la jorden tørke helt ut mellom hver vanning.. Da vokser de som bare det, har selv to, de får svært lite stell og vokser som bare det..Lykke til:)

    SvarSlett
  4. hei:) så koselig stemning i stua di:) er så koselig med lørdags kvelder, med masse tente lys, god mat,godteri og gjerne en god film;)) da er det helg da;))

    ha en fin søndag:))

    ps: har en award til deg på bloggen min;)

    SvarSlett

Blir veldig glad om du vil legge igjen en kommentar:)